Söndagen den 5 juni 2011

Så är den då här: dagen före Sveriges nationaldag. Som det stöts och blöts om denna dag i media och på torgen runt om i landet så jag kommer nog att återkomma till detta vid senare tillfälle/n/. Jag kommer i alla fall INTE sjunga nationalsången på något annat språk än svenska.

DN.se - Skrämmande nyheter dukas upp till dagens andra Festivita:
Fem våldtäkter !
Vågar nästan sätta mitt hyreskontrakt i spel om att gärningsmannen/männen är av icke-nordisk börd. Kommer bevaka detta under dagen. Händer som sagt inte så mycket i mitt liv så jag har tid till det.
Tillbakablick - gav igår bort resterna av en pastasallad (skapad i onsdags) till en god vän som inte är särskilt hemma i köket, varken sitt eget eller någon annans, för jag tyckte han behövde det och att jag annars skulle varit tvungen att kasta den. En timme senare ringer han och berättar hur god pastasalladen var. Va? Döh! Såklart den är, tänkte jag. Det är ju jag som har gjort den så varför ringer du och berättar det uppenbara din dumma dj-el? Idiot!
Kjamisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0