Söndagen den 5 juni 2011 - forts

Ännu en dag i lättjans tecken börjar så lida mot sitt slut... bara nio timmar kvar av den. Imorgon är det Sveriges nationaldag och det ska bli spännande att se hur den utvecklar sig. Själv ska jag hissa flaggan på Facebook och eventuellt åka in till huvudstaden och gå runt lite. Pejla in läget typ. Känna vibbarna, se fanorna vaja för vinden och vem vet, kanske tar någon eller några mod till sig och sjunger och spelar Du gamla du fria, på svenska! Jag har delen som aldrig spelas eller sjungs (del 2) framförd av Ultima thule på mobilen. Ska ta med mig en keps att lägga ut på trottoaren och sätta mig ned någonstans och spela den... så om jag inte syns imorgon vet ni varför.
Kjamisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0