Inga kommentarer?

Måndag 20 juni 2011

 

Ja, så är vi tillbaka i en ny vecka med allt vad det innebär. Står inför en hektisk måndag med olika göromål som ska göras innan midsommar. Lika bra att göra allt idag så kan jag koncentrera mig helt och fullt på midsommar. En sak som jag bävar inför är att jag sagt till mig själv att ska jag kritisera den i mina ögon undermåliga kvällspressen (gammal sanning idag) så blir jag så illa tvungen att ta del av vad som skrivs i den. Jag menar förstås Aftonbladet och Expressen, Sveriges avskrädeshög när det kommer till det skrivna ordet. Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.

 

Helgen var trevlig och sammanfattas enklast såhär: lördag: grillning, uppehåll, Laphroig, bubbel-pool i VH och söndag: utskrifter hos GB, regn, regn, regn, Solsidan, Rensvind.

 

Skönt att det är måndag.

 

Kjamizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0