Diskbänksracet...

Tisdag 21 juni 2011 – forts

 

Ja, som alla andra dagar som börjar fortsätter tisdagen med allt vad det innebär. Har kommit en bit in på förmiddagen och ska om ett par timmar bege mig ut igen. Var nere och införskaffade kaffe för ett par timmar sedan och då rådde långbyxeväder. Nu vete sjutton vad det råder för väder och det är väl det som är charmen med den svenska sommaren? Det blir nog kortbyxor om vädret håller i sig runt tolvsnåret.

 

Fram till dess har jag inte mycket att göra. Diskade upp morgondisken och tänkte se om jag kan slå mitt personbästa i att ha en diskfri diskbänk som idag är runt en timme. Tog en bild klockan 09:55 på bänken när den va som ny. Spännande att se hur detta fortskrider denna förmiddag. Skickar iväg ett par ansökningar också … så har jag i alla fall gjort nån nytta.

 

Kjamizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0